Avatar billede bqvle Nybegynder
11. november 2003 - 23:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

køb af sennheiser produkter

hey med jer..

Jeg vil gerne have et par hovedtelefoner med god lyd som dækker hele øret, og jeg mener HELE øret... Og jeg ved at sennheiser høretelefoner er meget store, men hvor kan jeg kæbe dem så jeg kan prøve dem inden jeg køber dem????
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
11. november 2003 - 23:04 #1
Fona
Og sikkert også i f.eks. K.T. Radio i Kbh.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
11. november 2003 - 23:06 #2
Som HiFi freak kan jeg sige, at der er "valuta for pengene" ved at vælge Sennheiser, men som du selv siger: lyt til dem før du køber.
(i prisklassen 500,- 1.000,- får man ¤%¤% nogle gode hovedtelefoner)
Avatar billede whpsnp Nybegynder
12. november 2003 - 08:42 #3
Jeg kan kun give puppetmaster ret. Jeg købte for ca. 4 år siden et par til 700 kr og det har jeg aldrig fortrudt. Når man hører musik eller ser film med dem på er det lige som at være der. Det er en flad fornemmelse at trække stikket ud og høre mit anlæg spille bagefter, men det er jo kun probs til Sennheiser. Købte mine i Fona...
Avatar billede bqvle Nybegynder
13. november 2003 - 14:44 #4
Jeg skal bruge dem til gaming... Jeg sidder og spiller det meste af dagen så de skal jo oxo være mege behagelige at have på... Men i er sikker på at de kan købes hos alle FON'eR?
Avatar billede whpsnp Nybegynder
13. november 2003 - 15:58 #5
Det kan jeg jo ikke garantere, men det burde du kunne...
Avatar billede whpsnp Nybegynder
13. november 2003 - 15:58 #6
Desuden er de meget behagelige..
Avatar billede bqvle Nybegynder
13. november 2003 - 16:32 #7
okay, tak for det... lav lige et svar og du for de point :D
Avatar billede whpsnp Nybegynder
13. november 2003 - 16:37 #8
Takker :)