Avatar billede delpiero Nybegynder
10. november 2003 - 17:12 Der er 2 kommentarer

"HM903DT Vision Master Pro454"!

Jeg leder efter en "19 CRT skærm i prislejet 2500-3500,-Kr.
Umiddelbart r d her klart den bedste jeg ka' finde til prisen, eller bare i d hele taget....Anywayz, jeg ku' godt tænke mig at høre hvis dr evt. r nogen dr har erfaringer med netop denne, eller bare gode råd til køb af en bedre skærm..!?
På forhånd tak...;o)
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
10. november 2003 - 17:31 #1
Samsung 959NF får fine roser alle steder fra, og så fås den til kun 2200.
Den villle jeg vælge hvis jeg skulle have en 19" CRT.
Avatar billede ultimatesvansi Nybegynder
13. november 2003 - 11:57 #2
Du kan også vælge at købe en Samtron. De bruger samme teknologi som Samsung (er vist samme mærke) men de bruger en lidt ældre teknologi. Du kan få dem fra 1249,-. Se www.edbpriser.dk

/US