Avatar billede saxi Nybegynder
09. november 2003 - 21:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microsoft explorer afinstall

Er det mugligt at afinstallere ovenstående program uden det bliver alt for kompliseret ...  har windows XP DK
Avatar billede razersedge Nybegynder
09. november 2003 - 21:45 #1
Hvis du mener Internet Explorer, så nej. Den er simpelthen så integreret at det vist praktisk talt er umuligt.
Avatar billede saxi Nybegynder
09. november 2003 - 21:46 #2
pis.. er godt træt at det program... vil meget helelre bruge Opera
Avatar billede razersedge Nybegynder
09. november 2003 - 21:46 #3
Jeg har selv installeret mozilla, som er registreret som "primær" browser, fjernet alle IE shortcuts. Så er den i hvert fald ikke synlig eller aktiv - dog stadig installeret.
Avatar billede razersedge Nybegynder
09. november 2003 - 21:48 #4
Du kan godt benytte Opera selv om IE er installeret, du kan bare lade være med at benytte IE, som jeg beskrev før.
Avatar billede saxi Nybegynder
09. november 2003 - 21:49 #5
jeps.. men nogle link gennem msn og mIRC aktiverer tit MSN alligevel
Avatar billede razersedge Nybegynder
09. november 2003 - 21:51 #6
Hm, ikke her, min Mozilla er konfigureret til at tage dem alle.
Prøv at tage et kig i dine indstillinger, i Mozilla kan du vælge hvilke protokoller den skal håndtere.