Avatar billede gronhoj Nybegynder
09. november 2003 - 20:53 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hjæp til modem

Jeg har en ThinkPad  2611  model 1400/1500 som jeg har hentet driver til på IBMs sider, jeg har nu prøvet på alle de forskellige måder som jeg kender at instalere driverne til det LT win modem som seder i min bærebar pc.Driveren er en udpaknings fil, det anbefales af ibm at men udpakker filen og lægger den på C: osv. Genstarter pcen opdatere eller instaler driver angiver stien til C: hvor driver filen blev lagt MEN DET VIRKER BARE IKKE nogle gode forslag????
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
09. november 2003 - 20:56 #1
er der en .inf fil mellem filerne?
Det er i den installationsoplysninger findes.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 21:08 #2
Avatar billede gronhoj Nybegynder
09. november 2003 - 21:11 #3
Til sulo ja
Til Bart 98
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
09. november 2003 - 21:15 #4
Hvad siger den når det "bare ikke virker!"?
Avatar billede gronhoj Nybegynder
09. november 2003 - 21:19 #5
Jeg får den besked at windows ikke kunne finde nogle driver. og det er bare 100% at de er de rigtige
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 21:20 #6
prøv at skriv her..præcis hvad kortet hedder.
Hvis du er tvilv så prøv dette program..->http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede gronhoj Nybegynder
09. november 2003 - 21:31 #7
Jeg ved at det er et  LT win moden som ibm bruger i alle deres ThinkPads modeller. men jeg ved ikke mere præsist hvad det hedder da det sedder indeni. pcen siger at den her fundet et lt win ... mener du at jeg kan finde et mere præsis navn på den addr du senete
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 21:37 #8
det er et lille program, der fortæller der det meste om dit hardware, der er osse driver links..O)
Avatar billede gronhoj Nybegynder
09. november 2003 - 21:49 #9
Den bærebar er ikke på nettet pga modemet skal den ikke være det for at bruge det program ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 21:51 #10
nej.
Avatar billede gronhoj Nybegynder
09. november 2003 - 21:56 #11
OK jeg skal se hvad jeg finder ud af. Vender tilbage imorgen ca 20/00
Avatar billede gronhoj Nybegynder
11. november 2003 - 20:58 #12
Nå Bart jeg har prøvet at bruge det program som du anbefalede men jeg kan ikke se andet end at det hedder LT WIN MODEM
der er ikke noget problem hvis jeg instalere W-XP så får jeg driverne automatisk, men med i W98 kan jeg ikke få den til at finde dem (og det er de rigtige)
Avatar billede gronhoj Nybegynder
11. november 2003 - 21:07 #13
LT WIN MODEM = Lucent win modem
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. november 2003 - 21:27 #14
http://www.drivershq.com/
prøv driver detectiv..O)

kan være det hjælper dig, det er ikke en nem driver at finde.

måske her..-> http://www.driverzone.com/dsp3.php?id=49&cat=7&pass=lucent
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. november 2003 - 21:32 #15
Avatar billede gronhoj Nybegynder
11. november 2003 - 21:51 #16
OK det vil jeg prøve
Avatar billede gronhoj Nybegynder
25. november 2003 - 16:59 #17
har selv løst problemet