Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
07. november 2003 - 15:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Peak command

Hello i want help about !peak commando...
Please help, I Need it...

Bare skriv svar på dansk :D
Avatar billede zyberdog Nybegynder
08. november 2003 - 11:51 #1
on *:JOIN:#:{
  if ($iif($gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32),$ifmatch,0) < $nick(#,0)) {
    if ($ifmatch == 0) { msg $chan New peak: $nick(#,0) $+ . First peak registered! }
    else { msg $chan New peak: $nick(#,0) $+ . Last peak: $duration($calc($ctime - $gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],2,32))) ago. }
    set %pe. [ $+ [ # ] ] $nick(#,0) $ctime
  }
on *:TEXT:!peak*:#:{
    if (%pe. [ $+ [ # ] ]) && (!%excees.use) {
        set -u5 %excess.use on
        msg $chan The peak for $chan is $+(',$gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32),') set on $asctime($gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32)) which is $duration($calc($ctime - $gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32))) ago.
    }

; Husk at hvis du smider det i din egen remote kan du ikke selv bruge !peak kommandoen..
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
08. november 2003 - 17:17 #2
Jamen skal man rette noget i den?? Så ved den øverste # skal der stå min channel?
Avatar billede zyberdog Nybegynder
08. november 2003 - 18:45 #3
Ret begge # i første linie af hver del til din chan.
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
08. november 2003 - 18:46 #4
ja
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
08. november 2003 - 18:47 #5
on *:JOIN:#:{
on *:TEXT:!peak*:#:{

Sådan?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
13. februar 2004 - 00:33 #6
Hej jeg ville lgie sige tak pga det script der (peak) så har jeg lige lært at lave min egen bot mange tak til den der har vist det :D