Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
08. januar 2001 - 21:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PHP fil!!

Jeg har lige downloadet phpshell fra denne side http://www.gimpster.com/php/phpshell/index.php
Derefter udpakker jeg det og oploader det til mit webhotel, som understøtter PHP3. Problemet er bare at i følge overstående side skulle der dukke det skærmbillede man kan se på deres side (http://www.gimpster.com/php/phpshell/phpshell.jpg) men det eneste der dukker op ved mig er selve tekstfilen!! Hvad gør jeg galt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. januar 2001 - 21:46 #1
overvej om filerne skal hedde .php3 i stedet for .php - eller omvendt.
Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
08. januar 2001 - 21:53 #2
hvordan for jeg lige lavet fil extension om fra php til php3!! Det kan jo ikke lige lade sig gøre bare ved at omdøbe den?
Avatar billede spm. Nybegynder
08. januar 2001 - 21:56 #3
Åben php filen i noteblok. Tryk gem som....
Vælg alle filer, og skriv index.php3
Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
08. januar 2001 - 21:56 #4
Har fået det gjort!! Mange tak for din hjælp!!
Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
08. januar 2001 - 22:00 #5
Når jeg prøver at åbne en anden mappe, siger den at den ikke kan finde siden, hvorfor går den det!! Skal jeg ligge phpshell ind i alle mapper?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. januar 2001 - 22:04 #6
Inde i filerne står de nu også .php3 forskellige steder. Det skal du vel
også have rettet...?
Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
08. januar 2001 - 22:10 #7
Tak for hjælpen Erik!! Her er dine point!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. januar 2001 - 22:20 #8
...og send så en email til dit webhotel om ikke der var
noget de burde fixe... ;-)
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
09. januar 2001 - 14:29 #9
Du kører 98 eller Me ik\' ?
Ang. file-extensions, så kan du åbne \'Denne Computer\' og klikke på \'Vis->Mappeindstillinger\' og vælge \'Vis\' nr. 2 fra oven hedder \'Skjul filtypenavne....\' den skal bare afmarkeres!

Nu skulle windows så automatisk vise alle filtypenavne..