Avatar billede tj-osh Nybegynder
05. november 2003 - 20:11 Der er 2 kommentarer

Hjælp til menu?

Hey. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan gøre sådan at når man holder over et link i min menu - f.eks. Info - at den så skifter farve, hvordan gør jeg det? - //Joshua
Avatar billede cdc Novice
05. november 2003 - 20:22 #1
som grafik eller bare som text
Avatar billede deurell Nybegynder
08. november 2003 - 12:04 #2
Jeg gætter på at det her spørgsmål skulle have ligget i programmering>html, og giver et muligt svar derefter. Almindelige tekst links kan man give en anden farve ved mouseover således:
<style>
a:hover {color: red;}
</style>

ovenstående kodestump smider du ind i din <head></head> sektion og bytter eventuelt farven red ud med en anden. For eksempel en farve i hex (#CCCCCC).

-deurell