Avatar billede oggy Nybegynder
05. november 2003 - 17:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tilbud på musemåtte?

Hej!
Jeg har en kammerat der har givet mig et tilbud:
IceMat Black
Teflon (Rigeligt)

Musemåtten er ½år gammel!
jeg har fundet en ca. ny pris: 250,-
og teflon 70,-

Jeg kunne købe han "gode" tilbud for 130,-
Er det et godt køb?

-/ Oggy \-
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. november 2003 - 17:47 #1
Tilbyd 100 kr, og gå ikke længere op end 150 (synes jeg)
Avatar billede oggy Nybegynder
05. november 2003 - 17:48 #2
Tak for tippet!
Snakker med ham i skolen i morgen ;)
Så skal måske lige presse ham lidt ned!
Men jeg skal jo lige låne musemåtten i et par dage, for at se om det er mig!
Avatar billede chalde Seniormester
05. november 2003 - 17:48 #3
Avatar billede oggy Nybegynder
05. november 2003 - 17:50 #4
ja, okay!
Jeg kiggede jo på icemat.com :S
Men så skal han gå længere ned i pris!!! HELT SIKKERT!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. november 2003 - 17:50 #5
Så start med 75, og ikke længere end 125
Avatar billede bernie Nybegynder
05. november 2003 - 18:44 #6
syntes 100,- vil være fair (teflon 70,- hmmm der er med gratis når man køber måtten)
Avatar billede spt Nybegynder
06. november 2003 - 20:51 #7
hmmmm. hvem gider bruge icemat når func og steelpad 4d findes
Avatar billede chalde Seniormester
06. november 2003 - 22:50 #8
spt -> Smag og behag ska du se.
Avatar billede spt Nybegynder
09. november 2003 - 02:08 #9
tja... Hvis man så kan lide at ting kører dårligt kan man jo bare bruge bordet hvorfor så købe en måtte?
Avatar billede chalde Seniormester
09. november 2003 - 02:34 #10
spt -> Jeg synes nu at en mus kører perfekt på en icemat, jeg bryder mig bare ikke om den kolde overflade samt at den skal tørres af tit.
Jeg bruger en billig 10-kroners netto stof måtte, og der kører min intelli mouse expl. 3.0 også perfekt.

Men har du i det hele taget noget at have din negative omtale af icemat i? Eller synes du bare der skal lukkes lidt overflødigt ud?
Avatar billede spt Nybegynder
02. marts 2004 - 23:38 #11
jeg syntes jeg har lidt at have det i.... icemat er ikke ergonomisk fordi den er ret høj. Den kræver teflon for at det kører ordentligt. til gængæld´larmer det så ad H. til. Der ud over er den jo så kold når den ikke har været brugt i et par minutter. og så er den for dyr og ikke bedre end en almindelig plastmåtte... bare min mening
Avatar billede oggy Nybegynder
21. maj 2004 - 09:23 #12
Valgte ikke at købe den :)
Købte en func istedet for, brugt af en kammerat til 75kr :D