Avatar billede streetniki Nybegynder
04. november 2003 - 18:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trainers til CNC Generals ZH

Hejsa..

Nu har jeg sku ledt så meget jeg overhoved har kunnet, og jeg leder efter en trainer til CNC Generals Zero Hour. Jeg kan kun finde en +1 trainer, og en +2 og en +3 trainer. Men jeg tænkte på, om det måske var muligt at der fantes en trainer til Zero Hour, som måske havde over 3 funktioner..

Hvis du kan finde en eller flere til mig, score du dig lige 30 points! ;)

//Niki
Avatar billede carbonic Nybegynder
04. november 2003 - 18:53 #1
Har heller ikke kunne finde det, men det er heller ikke sjovt at bruge dem, jeg brugte dem kun da jeg skulle tjekke ale de nye ting ud så hurtig som mulig
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2003 - 00:20 #2
mega let spil... hvad med at øve dig istedet for at snyde ;)    snyd dur ikke når du bliver banket på lan af dine venner fordi du ikke kan noget fordi du er vandt til at synde
Avatar billede streetniki Nybegynder
08. november 2003 - 20:01 #3
luk