Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
04. november 2003 - 11:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Scrollbar nej tak

Hej Eksperter

Jeg har lavet en side der på mystiske grunde bliver ved med at ligge en scrollbar i bunden, selvom at siden ikke fortsætter..

Derfor tænkte jeg at man må kunne skrive en komando så den scrollbare aldrig kommer frem, indhold eller ej.

Jeg ved man kan lave det med frames, så det må og kunne lade sig gøre på en alm html side.

På forhånd tak!

//Bruhn
Avatar billede cdc Novice
04. november 2003 - 11:35 #1
scroll="no" så forsvinder begge
Avatar billede cdc Novice
04. november 2003 - 11:37 #2
eller en style="overflow-y: hidden; overflow-x: auto;" eller omvendt
Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
04. november 2003 - 11:45 #3
Yeehaaaa :o)
Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
04. november 2003 - 11:45 #4
Skriv lige et svar så...
Avatar billede cdc Novice
04. november 2003 - 11:50 #5
svarer
Avatar billede wuddie Nybegynder
04. november 2003 - 12:10 #6
Kan du ikke vise mig din HTML kode, fordi hvis du fjerner scroll bars permanent, vil der være nogen der ikke kan bruge hele din side.

Så hvis du sender mig din HTML-source, så finder jeg fejlen :)
Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
04. november 2003 - 12:14 #7
Siden er en større side, med asp-scripts m.m, så det er sikkert en lille tabelfejl et sted, ik noget vigtigt.. Ellers tak
Avatar billede wuddie Nybegynder
04. november 2003 - 18:20 #8
Søg lav en søgning på tal over 700 ... meget smart :P