Avatar billede tj-osh Nybegynder
02. november 2003 - 22:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændrer jeg sproget?

Hej.
Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan ændre sproget i hele Windows, sådan at det istedet for dansk er engelsk.
Grunden til det er at jeg skal til USA om et års tid. Og man kan aldrig komme for hurtigt igang med at forstørre sit ordforråd?

          -Tak
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 22:56 #1
Det kan du ikke, du skal købe XP på engelsk.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 22:56 #2
nede ved siden af uret er der et icon der står DK
klik på det og vælg engelsk
Avatar billede espersen Novice
02. november 2003 - 22:57 #3
Desværre er jeg 98% sikker på at løsningen er at købe en WinXP version hvor sproget IKKE er dansk !
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 22:58 #4
n0rmality >>langt de fleste danske udgaver , kan du skifte mellem dansk og engelsk
det er bare hvis det kun er en udgave på et andet sprog du skal købe en nu , for at få dansk
engelsk er i de fleste
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 22:59 #5
nu=ny
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 22:59 #6
bredker : Din løsning ændrer kun sproget på keyboardet, ikke sproget i hele Windows.
Avatar billede tj-osh Nybegynder
02. november 2003 - 23:00 #7
bredker / det kan jeg ikke. Den gider ikke.
Avatar billede tj-osh Nybegynder
02. november 2003 - 23:02 #8
Er jeg virkelig noed til at koebe en helt ny windows pakke? hmmm traels da. Men kan man ikke downloade en patch eller saann? *60 point til bredker*
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 23:03 #9
Nej, du kan ikke downloade en patch. Ny windows er eneste vej.
Og så tillader jeg mig lige at undre mig over pointfordelingen.
Avatar billede tj-osh Nybegynder
02. november 2003 - 23:04 #10
Hmm. underligt da. Bredker kom med noget jeg ikke vidste? - det er et svar som kan bruges.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 23:05 #11
n0rmality >>ja jeg kan se at jeg var lidt hurtig
problemet med point er til at løse , jeg opretter bare et spm med point til den som tj-osh vælger
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 23:06 #12
tj-osh>>hvis du lige afgør hvem der skal have og hvor mange , deler jeg dem så der er sket retfærdighed
Avatar billede tj-osh Nybegynder
02. november 2003 - 23:07 #13
i begge har faaet point.
Avatar billede tj-osh Nybegynder
02. november 2003 - 23:07 #14
Troede ikke folk gik saa meget op i point.
men bare ville hjaelpe, men ok
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 23:10 #15
Jeg går absolut ikke op i point, men fra min synsvinkel er point et bevis på, at mit svar har kunnet bruges. At afvise mit svar, selvom det er korrekt, er altså det samme som at sige, at mit svari ikke hjalp, hvilket efter min mening er noget vrøvl, når jeg ved at det var korrekt. ;)

Du skal være velkommen til at tildele point for ting du ikke vidste, så længe du husker også at tildele point for de svar, som rent faktisk besvarede det spørgsmål du havde formuleret. Principielt set havde jeg været tilfreds med 1 point, hvis du havde forklaret hvorfor du gav bredker 59 point og mig 1. :)
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 23:11 #16