Avatar billede daniel21 Nybegynder
02. november 2003 - 07:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

menulinien er forsvundet

Lige et simplet spørgsmål?

Af en eller anden grund er min menulinie i bunden af browseren forsvundet (den grå), så jeg ikke kan se om siden loades og lignende.

Hver gang jeg åbner et browservindue åbner det op i minimize format så man skal maksimere det for at overhovedet at kunne se noget.

Hvor ændrer man disse ting i windows xp, tak

Daniel
Avatar billede allanfo Praktikant
02. november 2003 - 08:16 #1
Prøv at taste F11
Avatar billede daniel21 Nybegynder
02. november 2003 - 08:18 #2
nej det er ikke det jeg mener, jeg kan stadig se topbaren det er kun den lille grå i bunden der er væk, samt at vinduet åbner op i minimize
Avatar billede ird Praktikant
02. november 2003 - 08:25 #3
Er du ikke kommet til at sætte den til forsvind automatisk?

Prøv at køre pilen ned i bunden
Avatar billede 7th Praktikant
02. november 2003 - 08:27 #4
Du skal åbne en almindelig mappe. Gå så op i Vis > sæt V-kryds ved Statuslinie. Gå så i Funktioner > Mappeinstillinger > tryk på Anvend på alle mapper. Næste gang du åbner et browser vindue, skulle du meget gerne have din statuslinie tilbage.
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 08:52 #5
klik vis - statuslinje
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 08:54 #6
vedr. størrelsen kan F11 virke nogle gange, ellers skal du trække det op i den størrelse det skal være klik F5 så skulle den som regel huske hvilken størrelse den skal have
Avatar billede daniel21 Nybegynder
02. november 2003 - 10:19 #7
tak
Avatar billede daniel21 Nybegynder
02. november 2003 - 10:19 #8
cdc skriv et svar
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 10:24 #9
svarer
Avatar billede daniel21 Nybegynder
02. november 2003 - 10:33 #10
tak