Avatar billede daniel21 Nybegynder
01. november 2003 - 09:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

navn på klassisk arcade computerspil fra 1980'erne

Hej

Her er et lidt specielt spørgsmål.

Jeg skal bruge navnet på det vildt populære arcadespil som man kunne spille på burgerbarer i 80'erne.

Det er nu kommet en emulator der hedder MAME, hvor det kan køres.

Spillet er et flyspil, hvor man er et lille hvidt fly der skal skyde en masse rummonstere. Det specielle ved spillet er at man kun kan rykke horizontalt frem og tilbage.

Spillet er enkel designet men totalt fedt gameplay.

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig med navnet på dette kult arcadespil fra 80'erne

Daniel
Avatar billede joekeren Nybegynder
01. november 2003 - 10:18 #1
Det lyder som om det er spillet Raptor, du leder efter, men jeg er ikke 100% sikker!

se link http://www.buy-software.org/games/action/raptor_call_of_the_shadows.asp -der kan du tjekke om det er samme spil vi tænker på.
Avatar billede daniel21 Nybegynder
01. november 2003 - 10:45 #2
hej det var spillet "galaga" jeg tænkte på