Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2001 - 16:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design til party-planet.dk

Hejsa

Jeg skal bruge et design til en hjemmeside til en computer party.

Pointene går det det design jeg syntes bedst om.
Avatar billede qwa Nybegynder
07. januar 2001 - 16:53 #1
Cyberfinn!

Du skal bruge et design til en hjemmeside til en computer party?!!?! For 180 POINT!!!!!

mvh Qwa
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2001 - 16:54 #2
Jeg har ikke flere lige nu, men jeg vil godt give flere når jeg får nogen !!!
Avatar billede teknik Juniormester
07. januar 2001 - 16:57 #3
...Du kunne måske låne nooget fra et af de andre Parties...og så sætte egne billeder tekster på..
...Skader da ikke at spørge
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2001 - 17:09 #5
Er der ikke en der så vil lave noget, gerne noget fra en anden side.
Avatar billede teknik Juniormester
07. januar 2001 - 17:29 #6
...Typisk er der vel tale om 5-10-20 timers arbejde afhængigt af hvor kritiske i er,
- og det er kun dig(og vennerne) som ved hvordan det skal se ud...

Meget bedre at i selv strikker noget sammen...

Eller får fat i én, som har lavet en hjemmeside eller to...
Det er ikke mega svært....
...eller køb et af de der 48kr.-\'s hæfter \"lav din egen hjemmeside\" eller lign.
...kender flere, som har lavet pæne sider med sådan et i hånden Uden erfaring overhovedet !!

Der er jo heller ikke nogen der siger, at det skal være den store forkromede med chat, on-line tilmelding osv.
...er i \"helt nye\", så er en side med nogle \"reklamer\" tid, sted, anntal pladser(forventet)
og 2-4 \"kontakt\" telefonnumre eller mails rigeligt...

mvh :-)
Teknik

...tvivler meget på at du finder en \"frivillig\" hér medmindre det er en du kender i forvejen.
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
07. januar 2001 - 20:13 #7
et design for 180point, yeah right\'
Avatar billede motu Nybegynder
09. januar 2001 - 18:08 #8
gi mig 5000kr så kan vi snakke om det ;)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 10:47 #9
cyberfinn >> det er ikke realistisk at forestille at nogen vil designet et helt site for 180 points.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2001 - 14:50 #10
Jeg er selv ved at lave noget, men ellers tak.