Avatar billede dahwoot Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:39 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af prøvesite

Jeg kom lige på en idé om at lave en warhammerguide-side, og lavede lige lidt hjemmeside... og her kommer i ind i billedet :) Hvis i ville være så venlige og vurdere hvad jeg er kommet frem til (indtil videre) . Det skal KUN være designet, ikke kodning eller hvad der nu ellers er. KUN designet tak :)

Link: http://www.cobra-clan.dk/warhammerguide.htm
Avatar billede baloose Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:47 #1
Du bør nok lave siden lidt mindre kantet du kan f.eks. bruge noget grafik til at få den til at virke mere spændende!
Avatar billede dahwoot Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:48 #2
ok... jeg lavede det på 5 minutter.. og desuden er mit grafikprogram gået smadder. Kan du ikke uddybe lidt hvad der ellers mangler eller hvad du mener ellers?
Avatar billede baloose Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:51 #3
jeg mener at der bør være ligt variation i dit layout, som det ser ud nu er det en masse firkanter.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:01 #4
EN warhammer side mener jeg ik bør være så lys i det. Gør den mere mørk. Regner også med at du skal have nogle billeder ind af de forskellige units, ser bedre ud på en mørk side ;-)
Forstør også siden. Den er lige lovlig til sådan en side ;)
Avatar billede dahwoot Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:06 #5
ja self vil der komme nogle billeder, for ikke at sige en masse. Skal jo bare fotografere dem.

Mørkere siger du... det er jo ikke alle racerne der er lige mørke. De kan jo også være lyse, men det skal jeg da kigge på.

Og til baloose, så lavede jeg det også kun på 5 minutter, så ikke rigtig så meget tid til at lave andet end kasser til en start´.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:14 #6
den er lige lovlig =den er lige lovlig lille
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:15 #7
Med hensyn til at ik alle racerne er mørke. Jovist er de da ikke det. Men der hersker en krig i warhammer universet. Og krig får folk til at tænke på mørke ;-)
Avatar billede baloose Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:34 #8
du spurgte hvad vi mente...
Avatar billede dahwoot Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:35 #9
nååja okay :) det kan der være noget om. Det skal jeg nok få set til. Først skal jeg dog lige tage nogle billeder. Dem tager jeg nok på fredag, og så begynder jeg rigtigt.

Men hvad syns i sådan om designet, ud over at det er nogle alt for lyse farver?
Avatar billede es-cape Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:05 #10
Jeg syntes siden er kedelig.....
Avatar billede mads.peder Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:56 #11
es-cape<<<<
Hvor konstruktivt ;-)
Avatar billede dahwoot Nybegynder
31. oktober 2003 - 13:54 #12
Kan du beskrive lidt mere HVAD der er kedeligt :-) ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:15 #13
;/ siden kunne ikke vises - har du pillet den ned ?
kan heller ikke få forbindelse med http://www.cobra-clan.dk
Avatar billede dahwoot Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:32 #14
det var fordi internetter herhjemme var gået i kludder... ved ikke hvorfor, men det er ihvertfald ovre nu...
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:40 #15
Tror du skal overveje at lave lidt mere på siden til næste gang.

Jeg regner ikke med at man skal besøge siden på grund at et fedt design.....
Så det må jo næsten være på grund af indholdet.

Og da der ingen indhold er endnu, så er det meget svært at bedømme.
Avatar billede dahwoot Nybegynder
01. november 2003 - 09:54 #16
det kan der være noget om. Jeg tror jeg lavet en ny tråd når indholdet (og måske lidt grafik) er på plads. Men ellers tak for hjælpen.