Avatar billede erve Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med Boot Camps?

Er der nogen der har erfaringer med Boot Camp Certificeringsforløb, som visse kursusleverandører tilbyder.
Det lyder umiddelbart meget effektivt men også hårdt.
Avatar billede jenskongenmad Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:52 #1
undskyld ... det var en af mine venner der skrev det mens jeg var på wc ... :(
Avatar billede snowball Novice
28. oktober 2003 - 12:11 #2
jenskongenmad er blevet deaktiveret. Indlæg fjernet

Snowball / CoAdmin
Avatar billede don_nigger Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:54 #3
:-)
Avatar billede kursusplanen.dk Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:16 #4
Kære Erve
Jeg er tidligere kursuschef inden for branchen - og min erfaring er, at bootcamps kan være gode - men hvis det er muligt ville jeg hellere anbefale at tage et helt forløb - dels er materialerne meget omfattende - så man kommer længere ud i hjørnerne - hvis du vil - så giv mig et ring på 70232650 - så fortæller jeg gerne mere
Smil fra

Anja
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. oktober 2003 - 14:06 #5
Jeg har haft folk med bootcamp baggrund ansat. Deres teoretiske viden kan være stor når de lige har været på kursus, desværre er glemselskurven ret stejl, og deres praktiske viden er meget tynd.

I mine øjne er bootcamp kun relevant for folk der har praktisk erfaring og som skal arbejdte med det lige efter
Avatar billede guidmaster Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:09 #6
Ud fra hvad jeg har hørt omkring bootcamps tror jeg hellere du evt. skulle tage et kig på denne blog http://weblogs.dotnetforum.dk/tmartinsen
Måske det var noget for dig også ?