Avatar billede gubi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:10 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Filer væk fra disk

Var henne og sætte en disk i min pc for at formatere den, og det gik fint. Da jeg så havde pillet den fra igen og fået genstartet, hed alle mine mapper på mit backup drev en masse underlige navne, og jeg kunne ikke gå ind i dem. Jeg genstartede så og Scandisk rettede nogle ting og gik videre i windows. Jeg gik så ind på drevet og nu lå der kun en mappe. Den havde det rigtige navn og der lå de rigtige ting i mappen, men hvor er resten af mine mapper nu? Drevet har stadig samme mængde data liggende.
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:15 #1
Prøv at sætte den til at vise skjulte filer og mapper og dette gøres i mappeindstillinger under kontrolpanel.
Avatar billede gubi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:16 #2
Det er prøvet, mapperne ligger ikke som skjulte.
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:17 #3
Har du tjekket for evt virus ?
Avatar billede gubi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:18 #4
PRøver lige ad.
Avatar billede gubi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:29 #5
ÆV, det var sq ikke lige meningen det skulle accepteres
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:40 #6
Vi fortsætter selvom du har accebteret mit svar og kommer der nogen med et svar skal de nok få point :o)
Avatar billede gubi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:49 #7
Ingen virus
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 20:54 #8
Hvor mange partitioner har du? Er det dem alle det er galt med? Hvad er de formateret som?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2003 - 20:55 #9
han fortsætter her: http://www.eksperten.dk/spm/419581
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2003 - 20:56 #10
p.s. gubi> husk lige at du først skal acceptere et svar når du ved at det virker :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2003 - 20:56 #11
hov det var skrevet - sorry.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 20:56 #12
Prøv evt. at hente diskdata http://www.digallery.com/diskdata/ det er et program som kan vise hvad der fylder hvor på en harddisk, måske den kan give dig et spor.
Avatar billede gubi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:58 #13
Jeg har kun en partition på den disk. Min anden disk som er delt op i 2 partitioner fejler intet.
Avatar billede gubi Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:01 #14
Diskdata viste mig nogle mapper på drevet som jeg normalt ikke kan se. Der lå en mappe der hed FOUND.000, og inde i den lå der nogle filer med navnet FileXXXX.chk.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 21:08 #15
Det er dem som checkdisk har repareret.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 21:09 #16
Jeg ved ikke om man kan bruge dem til noget, måske en anden ved det?
Jeg har altid bare slettet dem når jeg har haft nogle.
Avatar billede halifax Nybegynder
27. oktober 2003 - 23:11 #17
Måske skal du have fat i et værktøj som PC Inspector File Recovery (gratis) for at kunne se / genskabe dine mapper og filer
http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm