Avatar billede davs Nybegynder
06. januar 2001 - 13:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mac anmeldere søges

Til både software og hardware, til en ny anmeldelses side.

Siden er baseret på frivillig arbejdskraft, og dermed vil der helle ikke være \"købte\" anmeldelser på siden.

Det hele er lavet med en dynamisk database, og der vil være mulighed for at kunne logge ind på siden og indsende ins anmeldelse eller skrive den on-line.

Der mangler anmeldere til både software og hardware til mac. Så har du lyst og tid til at anmelde ser vi meget gerne frem til at høre fra dig.
Avatar billede future Nybegynder
09. januar 2001 - 20:36 #1
Hej,

Jeg er interesseret.
Mail mig på: jannick@laessoe.dk
Avatar billede coverdale Nybegynder
15. januar 2001 - 17:06 #2
Det lyder da meget interessant. Men kunne du ikke fortælle lidt mere om konceptet? Er det for novicer eller for viderekomne? Vil der også være artikler, features og så\'n noget?

Jeg har benyttet Mac siden 1992, og betragter mig selv som semi-superbruger. Så jeg er da interesseret.
Send en mail til mig på edmund@esenet.dk
Avatar billede layout_bruger Nybegynder
15. februar 2001 - 21:46 #3
Jeg bruger Mac 8 timer daglig, (grafisk), mail bare.
Avatar billede zigzag Nybegynder
05. marts 2001 - 16:49 #4
Jeg er daglig mac-ansvarlig for et par hundrede macs - så giv en praj - specielt hvis det gælder Hardware + MacOS
Avatar billede j-kay Nybegynder
13. marts 2001 - 15:46 #5
Jeg sidder til dagligt som system ansvarlig for et stor pc/mac netværk, så jeg har interesse for at prøve alt nyt...