Avatar billede kennith Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:10 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i om mit logo?

tja hvad kan jeg sige logoer er ikke min stærkeste side. Jeg kan ikke helt bestemme mig til hvad jeg syntes om det selv. Men tanken bag det er at det skulle være simpelt og alligevel sigene Jeg har valgt at lave det i CMYK farverne da det nu er grafisk men på den anden side så er det jo ikke noget alm. dødlige mennesker ved noget om. men hvad siger i.

begrund venligst jeres mening

www.grafikstudiet.dk

Kennith
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:14 #1
jeg kan godt li ideen i det, syns det er fedt. Ville dog nok vælge at lave fonten lidt mere anderledes og lidt federe.
Avatar billede waingro Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:14 #2
Flot - men der må gerne være flere farvenuancer i de 3 farver.
Avatar billede wuddie Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:19 #3
fint og simpelt layout. Måske en anden font ville være passende :)
Avatar billede leif Seniormester
27. oktober 2003 - 14:25 #4
Fonten ville jeg vælge anderledes. Idéen er cool nok.
Avatar billede kennith Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:28 #5
Jeg er heller ikke vild med fonten det er jo noget så uopfindsomt som Arial men jeg har prøvet med mange forskellige vil også gerne betale for den rigtige og har brugt mange timer på Adobes hjemmeside for at finde den rigtige men uden held er der nogen forslag den skal være simpel ligesom arial men alligevel ikke så "plain"

Kennith

ups nu blev det jo næsten et ekstra spørgsmål *G*
Avatar billede kennith Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:30 #6
waingro jeg ved hvad du mener og det har det da også været til at starte med men jeg syntes det at der var flere nyancer lidt ødelagde det simple.

Kennith
Avatar billede _michael_ Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:36 #7
Helt enig. Fonten er ikke god. Du kan med fordel måske lave teksten med to fonte fra samme familie. Grafik i en tynd udgave og studiet i en tyk udgave. Det bliver ofte godt. Endvidere synes jeg, at du måske skulle tænke lidt over, at den den sorte tekstfarve måske ikke umiddelbart er så sørens god, når der er flere farver bagved (god ide forøvrigt). Måske skal du outline fonten med en lys nuance eller hvid for at skabe kontrast mellem teksten og farvepaletterne bagved?
Avatar billede waingro Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:39 #8
Kennith>>man kan sagtens lave farvene bedre uden at ødelægge det simple. Prøv med Photoshop.
Avatar billede kennith Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:43 #9
waingro> Sidder lige og laver et par forsøg nu.
Avatar billede waingro Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:50 #10
Kenneith> Du kunne også lave en tynd ramme omkring fonten, så den fremstår tydeligere.
Avatar billede kennith Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:12 #11
tjaa det er ikke helt godt men Hvis det lige skulle være hurtigt er det noget i den stil du vil frem til waingro?. Jeg fandt også en ny font den syntes jeg egenligt er ok men hvad syntes i.
Avatar billede kennith Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:16 #12
Jeg har prøvet at lave flere nyancer med gradiant det syntes jeg bestemt ikke var nogen succes. er der en bestemt effekt i PS du har i tankerne?

Kennith
Avatar billede cdc Novice
27. oktober 2003 - 15:55 #13
nu kan jeg ikke huske hvem, men har set noget lignende før, prøver lige at kigge mine papirer igennem. Ellers et sigende logo
Avatar billede waingro Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:09 #14
MEGET bedre!
Avatar billede kennith Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:23 #15
Ok jeg takker for jeres feedback waingro er den der har skrevet mest så det må være rimeligt at pointne går den vej. tak for jeres hjælp.

cdc > Jeg vil meget gerne vide hvis du finder ud af hvem det er du mener der har noget ligende

Kennith
Avatar billede cdc Novice
28. oktober 2003 - 14:52 #16
Har fundet ud af det, det var et trykkeri fra Trondheim i Norge som havde det, de er gået konkurs
Avatar billede kennith Nybegynder
02. november 2003 - 22:51 #17
hmmmm håber ikke det var på grund af logoet *LOL*

var det helt magen til eller lignede det bare? du har det vel ikke liggende så jeg kan se det?

M@gician
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 23:07 #18
det var ikke helt det samme, men de tre farver som var "malet" på samme måde som din, har noget i arkivet på loftet, men det gidder jeg ikke at lede efter :o)
Avatar billede kennith Nybegynder
03. november 2003 - 11:22 #19
*GG* det er så bare iorden det går nok også når det var et nosk firma der ikke findes mere det ville bare være surt at bruge penge og tid på visitkort brevpapir osv og så finde ud af at der var nogen der havde rettighederne til det. tak for dine svar *S*

Kennith