Avatar billede jangravgaard Nybegynder
27. oktober 2003 - 08:15 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

java udvikling til mobilen

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at lære lidt om udvikling i java til diverse mobiltelefoner. Er der nogen som kender gode bøger eller sites de kan anbefale ?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2003 - 08:32 #1
Du har naturligvis støvsuget SUN's Java web site for J2ME info ?
Avatar billede jangravgaard Nybegynder
27. oktober 2003 - 08:58 #2
nej, men det vil jeg da gøre. Er der andre steder at lede ?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2003 - 09:02 #3
Sikkert.

Men jeg kender dem ikke.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2003 - 09:03 #4
Avatar billede trp79 Nybegynder
27. oktober 2003 - 09:18 #5
Du kan også finde lidt på http://javabog.dk/VP
Jeg har selv købt deres bog som er meget let at gå til. Det er dog kun 25 sider af bogen som handler om J2ME. De omhandler bla. installation (deriblandt noget udviklingsværktøjer til midlets, Brugergrænseflader, netværkskommunikation.

Jeg havde selv lidt problemer med at få installeret J2ME så det funkede sammen med netbeans. Hvis du skulle løbe ind i det problem kan du kigge lidt her: http://www.eksperten.dk/spm/371707

Mvh
Torben
Avatar billede jangravgaard Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:43 #6
takker for linkene, smid lige et svar, så skal I få point :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2003 - 10:44 #7
svar
Avatar billede trp79 Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:52 #8
her skal du få...