Avatar billede tillon Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:58 Der er 1 løsning

Win 2k preview crap

Jeg ved ikke om i kender det, hvor man bare skal flytte rundt på nogle avi-film eller lignende og så hver gang man trykker på en af filmene skal man vente 1 min, fordi den prøver at generere et lille irriterende preview billede.
Så mit spørgsmål er bare ... hvordan slår man det lort fra ?
Jeg er godt klar over at man kan ændre mappe indstillingerne til classic, men det er jeg ikke interesseret i. Jeg har hørt noget om at man kan evt. slette/ændre noget i reg'en, så den ikke prøver at starte det lorte preview billede ud i venstre bjælke.
Jeg kører for resten win 2k.

En fisk kan danse uden at gå ^_^
Avatar billede kenp Novice
26. oktober 2003 - 10:24 #1
http://www.eksperten.dk/spm/375337

se kommentar i det spøgemål
Kommentar: eric-pedersen

men det er til XP måske virker det også til win2k