Avatar billede dtlje Nybegynder
25. oktober 2003 - 17:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike Problem med at DLL fil.

Hej

Jeg er ved at blive lidt sindsyg for jeg har installeret HL og CS. Har version CS = 4,6 og HL = 1.1.1.0 men når jeg vil koble på nettet og spille kommer den frem med:
Could not connect to game server- Reason .dll[cl_dlls/client-dll] differs from the servers.
Er det virkelig nødvendigt at skulle geninstallere det hele engang til ??
Avatar billede klavil Seniormester
25. oktober 2003 - 17:33 #1
Nej.
Du skal ind og pdatere CS til version 1.1.1.5
Så skulle det køre uden problemer.
Det den skriver er at din version er for gammel.
Avatar billede dtlje Nybegynder
25. oktober 2003 - 18:03 #2
hey
Hmm troede ellers det var den nyeste update jeg havde. Du har evt ikke et link til hvor man kan få en henne ??
Avatar billede klavil Seniormester
25. oktober 2003 - 19:35 #3
Avatar billede badassguy Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:49 #4
lol 4.6..! det er sq da old gammelt... du kan få en adresse hvor du kan downloade 1.6 i bytte for de 60 point ;)
ej værsgo min lille ven http://www.softrom.ro/2541.asp?op=4
Avatar billede klavil Seniormester
26. oktober 2003 - 20:43 #5
Nu ved jeg jo ikke om der er sjo v eller alvor. siden til CS har også version 1.6 :o)
Avatar billede dtlje Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:41 #6
hæ hæ lidt flabet er man badasshuy.... er lige på arbejde men når jeg engang kommer hjem prøver jeg lige at downloade det. så vender jeg tilbage.