Avatar billede purnas Nybegynder
23. oktober 2003 - 21:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er bedst af XP eller 2000?

Ville lige høre om hvad i syntes der er bedst af Win XP Proff. eller Win 2000??

Har Win XP nu og syntes ikke det er særligt godt, så har tænkt på at skifte til 2000.

Ville det være en god ide?
Jeg bruger pcen mest til at lave hp, spil, internet og lidt musik.
Elller er der andet i kan foreslå?

På forhånd tak
PURNAS
Avatar billede ahw Praktikant
23. oktober 2003 - 21:15 #1
til dit formål er XP bedst - der er gendannelsesmuligheder, hvis noget går galt, der er bedre drivere og bedre håndtering af forskellige spil og musik-muligheder.
W2k kan naturligvis også i vidt omfang benyttes, men det er mest beregnet til opgaver, der har med kontorpakker m.v. at gøre

Du kan i øvrigt finde sammenligninger fra MS på deres hjemmeside.
Avatar billede popsy Novice
23. oktober 2003 - 21:31 #2
Enig :)
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
23. oktober 2003 - 22:53 #3
jeg er mere interesset i hvor stor din comp. er før du stiller det spørgsmål
Avatar billede purnas Nybegynder
24. oktober 2003 - 14:55 #4
AMD Barton 2500 xp
ECS Bundkort
80 GB HD
512 DDR-ram
Avatar billede popsy Novice
24. oktober 2003 - 16:55 #5
Absolut XP!