Avatar billede canker Nybegynder
05. januar 2001 - 15:45 Der er 9 kommentarer

lydkort virker ikke

jeg har en maskine (siemens xpert), hvori der er et lydkort hvis navn jeg ikke kender - da jeg gik fra 98 til ME virkede det ikke mere. Jeg har driver cdén fra siemens, men det giver heller ingen ting.

nogle ideer!!??
Avatar billede sasdk Nybegynder
05. januar 2001 - 16:21 #1
www.windrivers.com er et godt sted at starte.. de har alle mulige måder at identificere forskellig hardware på, så det skulle da nok kunne lykkedes.
Avatar billede mjl Nybegynder
05. januar 2001 - 16:25 #2
Lydkortet er indbygget i motherboardet...

Tjek i BIOS - måske kan du \"starte/stoppe\" det her...

Prøv det...!!!
Avatar billede kjalle Nybegynder
05. januar 2001 - 18:01 #3
uhm, har du mulighed for at åbne maskinen og læse hvad det hedder ? det må stå i en manual et sted ellers ?
Avatar billede radisen Nybegynder
05. januar 2001 - 18:58 #4
Læs på kortet - er der ingen navn, skal der være et CE nummer, og så kan man via nettet finde producenten. Bedste \"driver-database\" er efter min mening drivershq.com
Avatar billede oster Nybegynder
12. januar 2001 - 18:20 #5
Nogen lydkort virker ikke under ME, hvorfor ved jeg ikke, men det er desværre facts... Tilbage til 98 SE, jeg overvejer kraftigt det samme...
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. januar 2001 - 18:30 #6
16 bits enheder virker ikke under winme
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. marts 2001 - 09:11 #7
hallo hallo ?`skal du ikke lukke eller noget ?
Avatar billede jesmad Nybegynder
24. juli 2001 - 21:18 #8
jeg har før oplevet at der af en eller uforklarlig grund bliver sat et flueben i boksen \"Slå fra\" under indstillinger for lyd, prøv at højreklikke på den lille gule højtaler til højre på processlinien og se om det evt var det
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 14:22 #9
Lukketid !