Avatar billede egobent Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:01 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Fra PDF format til Word, hvordan?

Hej,

Kan man tage et pdf format og kopiere teksten over i et word dokument, bare så man er fri for at sidde og skrive det hele over i hånden!

Håber at i kan hjælpe, det ville være Super!

Tak på forhånd
23. oktober 2003 - 13:09 #1
Du kan markere hele pdf-dokumentet ved at taste Ctrl-A - og herefter kopiere med Ctrl-C

Hop over i Word og sæt ind med Ctrl-V

Men vær forberedt på, at det ikke ser ud som i pdf-filen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. oktober 2003 - 13:10 #2
Hvis du har Adobe Acrobat (ikke readeren) kan du markere teksten og cut and past over i word.

Med programmet Omnipage pro version 11 og højrere kan du foretage en slags elektronisk scanning af pdf dokumenter til word
Avatar billede egobent Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:18 #3
Jamen jeg har kun Acrobat reader!!

Hvordan virker Omnipage pro da?!
Avatar billede b_nice Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:42 #4