Avatar billede swam2k Nybegynder
21. oktober 2003 - 09:35 Der er 1 kommentar

Hvilket SCSI interface

davs med jer.
Jeg står og skal til at købe en kæmpe disk op til arbejdet.
Den skal være SCSI og skal bruges til ekstern tilslutning...I vores servere har vi (i de fleste tilfælde) et:
ADAPTEC AIC/7896/AIC-7897 PCI Ultra 2 SCSI controller

Kortet har godt nok en ekstern tilslutnings port men efter at have læst et par tutorials og kigget på adaptecs sider er jeg ikke blevet meget klogere mht. hvad jeg leder efter..bag på scsi kortet står "SCSI LVD/SE" hvis det hjælper?

Kan nogen fortælle mig specifikt hvad mine muligheder er?
Jeg er rimelig meget i vildrede mht. hvilken harddisk/interface jeg skal bruge her.

Derudover - har i et godt tip til en ekstern SCSI HD box så fyr løs.
Avatar billede ms7829 Nybegynder
01. december 2003 - 00:32 #1
Det du skriver om SCSI LVD/SE vil sige den hdd du skal have skal bruge Ultra 160/320 68Pin Der er en der hedder SCA-2 denne bruger 80Pins interface størrelse på selve hdd har ikke så meget med interface at gøre her.