Avatar billede mm304 Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program skal jeg bruge

Hej eksperter...

Jeg skal bruge et program til at lave mine hjemmesider med. Det skal være gratis, så jeg gider ikke at købe Front Page... I øvrigt så jeg 2 Fag Frem på DR1, hvor de havde nogle webdesignere inde og de brugte et program, der så meget nemt ud. Nogen, der ved, hvad det program hedder??

Mange tak!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:44 #1
Så også 2 fag frem, men kunne ikke helt se hvilket program det var de brugte. Men jeg har et par forslag på programmer som jeg selv har arbejdet det, de er begge danske og til privat brug er de gratis. Mener at tsw SKAL registreres, men dette er stadig gratis.

Stones Webwriter
www.webwriter.dk

TSW encoder
www.tsw.dk
Avatar billede big_ossi Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:57 #2
Hey.
Dem fra 2 fag frem var mac bruger. har engang arbejdet med MAC computer for et par år siden og der brugte vi Adobe GoLive, så derfor vil jeg skyde på de brugte Adobe GoLive.  (den fås også til Windows)
Et dejligt program men vil tilføje at Macromedia Dreamweaver MX er lige så nem at bruge.

Til grafiken har de sikkert brugt Adobe Photoshop.

som jeg også vil andefale til grafik

håber du kan bruge svaret.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:12 #3
big_ossi >> "Det skal være gratis" - det er dine forslag vidst ikek helt.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:18 #4
emacs er gratis og en herlig editor... kombineret med gimp, der er et billedredigeringsværktøj, der kan du lave enhver type hjemmeside

Det hele er naturligvis ganske gratis og opensource.

http://www.xemacs.org
http://www.gimp.org
Avatar billede big_ossi Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:30 #5
jacobclausen> Neeej men en trail version kan da bruges.. i første omgang den er jo free 30 mener jeg.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:30 #6
30 dage ups
Avatar billede big_ossi Nybegynder
21. oktober 2003 - 16:46 #7
Meen svaret dækker jo spørgsmålet om det de brugte i 2 fag frem ;O) men du har ret den dækker ikke helt hvad spørgsmålet gik ud på. :o)
Avatar billede exp Juniormester
21. oktober 2003 - 19:38 #8
tsw webcoder virker fint uregget - men når det nu er gratis, så vil jeg sgu gerne  registrere mig, alene for at slippe for den trælse splashscreen *G*
Avatar billede wuddie Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:16 #9
www.chami.com download HTML-kit ... virker dejligt :)