Avatar billede sputz Nybegynder
20. oktober 2003 - 00:23 Der er 5 kommentarer

Installere mit netkort

Hey jeg har problemer med at installere mit netkort. Som er et Realtek RTL8139C. Jeg har driveren på en diskette men inde i enhedshåndteringen vil den ikke vise et netkort og de netkort som står på listen er ikke mit netkort. Der er kun en 8129'er... Er ret lost lige nu.
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. oktober 2003 - 00:34 #1
Prøv først at reinstaller dit styresystem ned oven i sig selv, og derefter geninstaller netkortet. Hvis det ikke duer, kan det være netkortet derer dødt.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. oktober 2003 - 00:40 #2
inden du begynder at slette og geninstallere systemer.. prøv denne her:
http://www2.driverguide.com/uploads/uploads11/18669.html

ellers kan du prøv e at slette den fra enhedshåndtering, og genstarte computeren.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. oktober 2003 - 00:52 #3
prøv DriverMagic:
http://frip.dk/thesurfer/progs/driver_magic/Driver_Wizard_setup.exe

den finder driveren til dig på deres website, men man skal være medlem for at kunne downloade.. hvis du bliver medlem, kan du gratis downloade 3 drivere..

på selve siden skriver du navnet på driveren.. den kan du kopiere og søge på med www.google.com
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. december 2003 - 17:10 #5
feedback..