Avatar billede sputz Nybegynder
19. oktober 2003 - 02:54 Der er 6 kommentarer

Lsass.exe systemfejl

Hey jeg har fået sådan en underlig "ugyldig parameter" fejl når jeg starter mit windows op. Den er ret tricky. det er en eller anden lsass.exe der har fucket det op.
Og jeg kan ikke reparere xp fordi jeg ikk har en install cd til den men filen nede på min harddisk. jeg har dog win98 til at reparere med. Nu er ordet jeres.. hvad kan jeg gøre.. Der er 200 point til ham der kan reparere!
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2003 - 09:52 #1
Har du scannet for virus ?
Avatar billede sputz Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:56 #2
Ja og jeg har virkelig mange så derfor skal jeg også ha mit lort fyret over på en anden com. Men jeg skal gøre det fra win98.
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:13 #3
Hvorfor aå ikke fjerne dem ?
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:14 #4
Det er der problemmet kommer ang lsass.exe
Avatar billede arlet Juniormester
19. oktober 2003 - 14:17 #5
Jeg er enig med resten i at en smule virus, det formaterer man ikke for, så vinder de skide virusprogrammør igen....
Scan engang med panda : http://www.pandasoftware.com/activescan/

og med anti-trojan : http://www.anti-trojan.net/en/onlinecheck.aspx

Vend tilbage med hvad den finder.... Så tager vi det derfra..
Avatar billede arlet Juniormester
28. oktober 2003 - 09:27 #6
Har du fået løst dit problem??, for så skal du huske at lukke dit spørgsmål ved at accepterer et svar..