Avatar billede jimmer Nybegynder
04. januar 2001 - 14:21 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

ICQ

Jeg ved jeg er på en kontaktliste hos en anden bruger, men jeg ønsker at blive slettet derfra. Kan jeg gøre det selv eller SKAL den anden bruger gøre det? Hvad gør man hvis han ikke vil det?
Avatar billede spm. Nybegynder
04. januar 2001 - 14:22 #1
Du kan vist ikke gøre det selv.
Avatar billede spm. Nybegynder
04. januar 2001 - 14:23 #2
svar
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2001 - 14:24 #3
du kan ikke selv gøre det - men du kan gå ind og være fx invisible på hans liste... jeg _mener_ også at man kan banne hans nummer så han ikke kan skrive til dig....
Avatar billede spm. Nybegynder
04. januar 2001 - 14:27 #4
Ja men du kan ikke fjerne dig fra hans liste.
Avatar billede spm. Nybegynder
04. januar 2001 - 14:27 #5
På Dansk: Ja, men du kan ikke fjerne dig selv fra hans liste.
Avatar billede jimmer Nybegynder
04. januar 2001 - 14:29 #6
Hvis jeg vælger invisible, så er jeg vel invisible for alle andre også? eller kan man vælge at kun være det over for en enkelt bruger?
Avatar billede spm. Nybegynder
04. januar 2001 - 14:31 #7
Nej, du er usynlig for alle hvis du vælger invisibile.
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2001 - 14:40 #8
spm >> du kan godt være invis. for en enkelt person... eller away... eller DND eller hvad du så end måtte ønske! ellers skrev jeg det da ikke!
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2001 - 14:41 #9
jeg har desværre ikke ICQ her, men jeg mener man skal klikke på personen og vælge en eller anden menu som jeg ikke kan huske hvad hedder - SÅ kan man gøre de ting!
Avatar billede spm. Nybegynder
04. januar 2001 - 14:43 #10
nej, det tror jeg ikke.
Avatar billede hobbez Nybegynder
04. januar 2001 - 15:37 #11
Højreklik på personen, vælg ALERT/ACCEPT-modes - du kan lave dig invisible osv. for den enkelte person på den måde.

/Rob
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. januar 2001 - 16:22 #12
spm>>>> Har du nogensinde prøvet ICQ? Man KAN godt blive usynlig over for én enkel person.
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
04. januar 2001 - 18:22 #13
Hi jimmer
hobbez har delvis ret.. du skal VENSTREKLIKKE på personen, vælg \"alert/accept\" modes, derefter fanebladet \"status\", og der kan du gøre dig usynlig for den ene person.
Imidlertid kan personen stadig, selv om han/hun ikke kan se dig,sende meddelelser til dig.
Du kan undgå dette ved derefter at få ownerpreferencer frem for dig selv, derefter går du i \"security & privacy\", fanebladet \"ignore\", tryk derefter på \"add to ignore list\" og skriv personens icqnr. ind... så hører du ikke mere derfra..*SS*
MVh Sanne7913
Avatar billede hobbez Nybegynder
04. januar 2001 - 18:53 #14
Sanne >> Jeg har vist indstillet min til at jeg skal højreklikke. Anyway, I stand corrected!

/Rob
Avatar billede Trine Nybegynder
05. januar 2001 - 14:09 #15
Men det er jo ikke det jimmer spørger om. Han vil bare vide, om man kan slette sig fra en anden brugers liste.

Og nej, det kan man ikke.

Trine / Misskat
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. januar 2001 - 14:21 #16
Nej, man kan ikke slette sig fra listen, men man kan gøre sig usynlig, så vedkommende ikke kan se om man er online. Det er vel næsten lige så godt?

Rob
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
05. januar 2001 - 16:42 #17
Trine>>
jimmer stiller faktisk to spørgsmål, da der er svaret nej til det første, - hvilket er korrekt svar på det,- svares der så på hans tillægsspørgsmål -
\"Hvis jeg vælger invisible, så er jeg vel invisible for alle andre også? eller kan man vælge at kun være det over for en enkelt bruger? \" -
Mvh Sanne
Avatar billede Trine Nybegynder
05. januar 2001 - 16:52 #18
Sanne!
Ja okay...Men der er så mange der siger det samme, og det er lidt irriterende at se på.

;-)

Trine / Misskat
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
05. januar 2001 - 16:57 #19
Trine>>
Det kan vi ikke blive uenige om..*S*
Mvh Sanne