Avatar billede 2mmy Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

webcam online

Hey, jeg har nu fået installeret et webcam, og brugt conquercam til at ligge det online med så kommer der er et nyt billede :) men er det ikke muligt at lige en "film" op så den kører hele tiden?
Avatar billede theprofessor Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:08 #1
kommer an på, hvilken software du bruger! ACDSee? quickcam? andet?

prøv at kig på logitech's ny webcam software, eller nokias overvågningscam software...
Avatar billede 2mmy Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:11 #2
bruger conquercam lige nu, men efter hvad jeg kan se kan det ikke lade sig gøre der..

Har du nogle urls til hvor jeg kan downloade sådan noget...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:12 #3
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:14 #4
håber der er noget du kan bruge..O)

det her feks.. http://download.com.com/3000-2348-8865064.html?tag=lst-0-20
Avatar billede snapper1 Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:17 #5
Du kan også prøver at MGIphotosuite4. Hvis det følger med dit software..
Avatar billede theprofessor Nybegynder
06. november 2003 - 13:42 #6
creative har også lanceret en overvågningscam med software, prøv at kigge på det...