Avatar billede carov Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er Bedst

Jeg står og skal købe en fladskærm 17" og er i tvivl om hvad jeg skal købe for en (ca. 3000.-)
Har set en Blackwiew LM 721A el. Blackwiew M 171 el. Orion S1770T9
Ellers nogle ideér...???
Avatar billede carov Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:21 #1
Carov4@hotmail.com
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:32 #2
hvad skal du bruge den til? Spil, Kontorarbejde eller Surf?

stiller jeg forskellige krav til skærmen

Morten
Avatar billede asmodeus Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:43 #3
Blackview skærmene produceres hos Samsung - og de står virkelig pænt. Deres opdateringshastighed ligger generelt på 20 ms og 17" skærmene klarer fint 85 Hz.

Hvis du kan finde en Blackview til under 3 K, så er det et rigtig godt køb - og mange gange bedre end en Orion.

mvh/
Asmodeus