Avatar billede p_b_j Nybegynder
15. oktober 2003 - 10:47 Der er 7 kommentarer

Interfaces fra studio viz til studio max??

Måske jeg ikke har beskrevet mit problem specielt godt i første omgang, så jeg prøver lige igen. Når jeg i Studio Viz vælger fanebladet _ interfaces _ og herefter vælger _ load architecural interfaces _ og undermenuen _foliage_ så kommer der en menu med en masse default træer og det er disse jeg ikke kan få med over i Studio Max..

Håber at i måske blev lidt klogere og at i kan hjælpe mig, da jeg sidder med en projekt som snart skal afleveres. på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:02 #1
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

2.1.11 oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

/per
Avatar billede p_b_j Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:10 #2
Sorry, men som nybegynder på denne portal er det vel tilladt at lave en fejl.....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:27 #3
Det var bare en info, for jeg er ikke co-admin. Men de plejer at
acceptere enkelte fejl.

/per
Avatar billede -laban- Nybegynder
15. oktober 2003 - 21:00 #4
hvorfor spørger du ikke der hvor du har købt programmet det er jo en del af supporten, jeg går ud fra du har købt begge programmer.
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:11 #5
Det kunne jo også være de ikke findes i 3dsmax. programmerne er altså ikke ens, selvom de ligner hinanden meget.
Avatar billede p_b_j Nybegynder
17. oktober 2003 - 15:47 #6
_godt svar -laban-............Tak for hjælpen..
Avatar billede osborne Praktikant
11. januar 2004 - 03:58 #7
Forresten .. Max6 understøtter nu import af Studio Viz filer.