Avatar billede dj_d Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logo til t-shirt

Hej,

vi er et af de deltagende hold ved Zulu Flag football turneringen d. 25. oktober.

Vi har brug for et logo til vores t-shirts.
Og det logo vil vi gerne have DIG til at lave.
Vores holdnavn er Running Rhinos, og skulle derfor gerne have lidt med det at gøre. Altså et løbende næsehorn eller noget i den stil. Det skal bare være i sort/hvid og ren 2d, men må godt være lidt fancy. Kom med et par forslag tak.

Med Venlig Hilsen

Dan Bering
Avatar billede anne-m Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:49 #1
for 30 point?? det var ikke meget...
Avatar billede anne-m Nybegynder
15. oktober 2003 - 09:49 #2
får man så et link på t-shirten også??
Avatar billede dj_d Nybegynder
15. oktober 2003 - 10:13 #3
Det kan jeg nok ikke love. Men jeg kan give max point. Havde lige overset pointgivningen.
Avatar billede anne-m Nybegynder
15. oktober 2003 - 10:16 #4
nåeh ok. bare i orden... jeg kan vel altid gøre et forsøg. ;o)
Avatar billede dj_d Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:15 #5
Det vil jeg glæde mig usandsynligt meget til.
Avatar billede dj_d Nybegynder
16. oktober 2003 - 11:37 #6
Hej anne, er det noget jeg ser snart. Har nemlig brug for det netop nu, så jo hurtigere jo bedre. Det gælder sfølig også hvis der sidder andre derude og gør forsøg.

Dan
Avatar billede anne-m Nybegynder
16. oktober 2003 - 11:41 #7
jeg er på arbejde lige nu, og har desværre ikke tid til at arbejde på logoet... så det bliver desværre ikke i dag du får noget.
Avatar billede dj_d Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:17 #8
oki. Jeg tror ikke du skal begynde på noget stort og voldsomt så. Får jeg ikke et logo idag, vil jeg lukke spørgsmålet.
Så skal du evt. forsøge at lave det i aften. Har jeg ikke et i morgen tidlig bestiller jeg nemlig bluserne i morgen.
Avatar billede anne-m Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:19 #9
nå ok.
Avatar billede dj_d Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:11 #10
ja tak