Avatar billede b114080 Nybegynder
03. januar 2001 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

program til at holde styr på cd\'er

Hey !
Nogle der kender navnet på et free/shareware program til at holde styr på sine CD\'er. Noget med CD-nummer/Titel + de programmer der ligger på. Sådan, at man kan søge på et program og så få afvide på hvilken CD det ligger ?
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2001 - 16:30 #1
jeg mener at der er noget herinde:

http://www.stoneware.dk
Avatar billede kapla Nybegynder
03. januar 2001 - 16:47 #2
Avatar billede gitte06 Nybegynder
04. januar 2001 - 08:05 #3
Hvis det er sådan, at du umiddelbart står og skal bruge det her og nu, så er Excel en glimrende mulighed.
Du kan her lave et regneark, og kan så sortere ud på kolonnerne, som det passer dig.
Endvidere har du i Excel også mulighed for at søge på program-titlen, og så kan du se hvilken cd det ligger på.
- Har lavet noget tilsvarende med en ven´s videosamling, hvor den 1. kolonne indeholdt båndnr. 2. kolonne filmtitlen, 3. kolonne, nr. på båndet, 4. kolonne indeholdt filmens spilletid.
Så den kunne så sorteres både udfra båndnr. og nr. på båndet, og derudover efter filmtitler i alfabetisk orden.
Avatar billede keysersoze Guru
08. januar 2001 - 15:55 #4
har du fundet ud af noget?
Avatar billede b114080 Nybegynder
11. januar 2001 - 09:39 #5
Hey !
Jeg har ligget syg, derfor ventetiden !
De programmer jeg kan finde efter Jeres henvisninger er kun til musik ik\' ?
Det var generelt til at holde styr på CD\'er til spil og programmer og sådan ?
Avatar billede fatrix Nybegynder
24. januar 2001 - 22:17 #6
Prøv dette program http://www.atease.subnet.dk/download.htm
Det kan det du søger

Fatrix
Avatar billede b114080 Nybegynder
25. januar 2001 - 09:35 #7
Perfekt !
Det var lige sådan noget !
Taak !