Avatar billede numsegarn Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:10 Der er 7 kommentarer

CD-Drev

Jeg har et problem med begge min drev. Brænder og dvd-drev. Mit dvd-drev gider ikke at komme ud, min brænder vil til gengæld gerne poppe ud, men jeg kan ikke finde nogle af drevene under "denne computer" - Har chekket at alle ledninger sidder korrekt - Ikke engang Fantom Dreve kan jeg finde under "denne computer"

Er det mit bundkort der skoder, en forkert bios opsætning, eller en indstilling under "denne computer"

Håber du kan hjælpe mig, for kan ikke klare mig uden mine drev.
Avatar billede peet-49 Novice
13. oktober 2003 - 16:16 #1
Du skal tjekke om de er jumpet rigtigt.
Avatar billede numsegarn Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:16 #2
Der har ikke været rykket på noget i computeren - Pludselig en dag var de der bare ikke :/ Så tror ikke det kan være det
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:18 #3
Avatar billede numsegarn Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:21 #4
Hvis der står 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters', så slet dem.

Det står der ikke - Så kan heller ikke være det :/
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:21 #5
så prøv at load default i bios, og tjek kablerne etc
Avatar billede numsegarn Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:32 #6
Kan se mine Fantom Dreve . Under enhedslisten:

Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren, da en tidligere udgave af driveren stadig er i hukommelsen. (Kode 38)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:34 #7
fjern dem i enhedshåndtering og genstart!