Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
13. oktober 2003 - 12:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Panasonic S-75 kodefri vil ikke afspille MP3 på DVD Skiver

Hvorfor vil min nye Panasonic S75 ikke afspille MP3 filer brændt på en Verbatin DVD+R skive - når min billige United 3052 sagtens kan??
Min Panasonic har ingen problemer med MP3 filer på en alm CD-r skive, men vil ikke tage MP3 på DVD skiver - hvorfor??
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:34 #1
Det kan enten være at den ikke kan finde ud af at bruge DVD+R skiver eller så kan det være at den ikke kan finde ud af at spille MP3'er direkte fra en DVD, der er nemlig forskel på hvordan de 2 forskellige ting virker (altså CD og DVD).

Hvis du kan teste med en DVD-R skive vil du kunne se om det var problemet jeg beskrev i starten hvis det heller ik virker kan den ikke afspille MP3'er fra DVD skiver.

Og det at din billige afspiller godt kan skal du ikke lade dig narre af, da de billige afspillere skal have noget mere at byde på i forhold til de store mærker som giver en bedre billedkvalitet, i hvert fald hvis man sidder ved en Projektor eller et Plasma fjernsyn.
Avatar billede djonez Nybegynder
18. november 2004 - 21:13 #2
Hvordan har du fået den kodefri?
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 11:03 #3
Har gjort