Avatar billede flashers Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Prøver lige igen

Har stilt dette spørgsmål engang men tror ikke folk læste hvilken kategori det var.

Har brug for lidt inspiration kan ikke komme vidre med denne intro
http://flashers.users.whitehat.dk/ske.html
Det er for en der har et online spil Romerne.dk  er kommet dertil hvor de fægter og kan ikke rigtigt beslutte mig for hvordan jeg kommer vidre.

Har selv en ide om et jeg deler det op i 3 animationer
En hvor man zoomer hen over og ser colesiumet med teksten har fandt det sted bla bla

Derefter filmen med de kæmpende, med noget tekst

Og til slut et eller andet med at den ene dør og der er en vinder

Men er ikke sikker på det bliver så fedt som jeg tror, så jeg ville høre om der var en eller to der havde en god ide til et eller andet.

Håber i kan hjælpe mig lidt der er 150 p hvis i kommer med en fed ide
Avatar billede streetniki Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:47 #1
Lav først og fremmest en Skip knap i din intro.. Det ville hjælpe mange med langsom forbindelse.. ;-)
Avatar billede streetniki Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:48 #2
Hov sorry.. Troede det var en hjemmeside med en intro i starten... Sorry..

Så kan jeg ikke hjælpe helt tror jeg.. :(
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
13. oktober 2003 - 00:39 #3
skal du ikke ha lukket dette spg. http://www.eksperten.dk/spm/407504
Avatar billede flashers Nybegynder
19. oktober 2003 - 11:47 #4
lukker ingen hjælp