Avatar billede annamil Nybegynder
03. januar 2001 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kassediagram

Statistik: Hvordan laver man kassediagrammer i excel? Hvordan laver man en fempunktsopsummering? Indtil videre har det kun været muligt at lave ne firepunktsopsummering.
Avatar billede janvogt Praktikant
03. januar 2001 - 12:27 #1
Hvad er et kassediagram?
Avatar billede annamil Nybegynder
03. januar 2001 - 13:08 #2
Det er et diagram, man bruger i statistik. Jeg kan ikke finde det i excel, men det skulle være der et eller andet sted. Det ligner en kasse med en delelinje og så går der en linje ud fra hver af kassens ender. Det er utroligt nemt at tegne i hånden, men jeg vil gerne lave det i excel.
Avatar billede janvogt Praktikant
03. januar 2001 - 15:12 #3
Har du prøvet at tjekke de diagrammer som ligger under \"Custom types\"? Der ligger bl.a. en \"Stack of Colors\" som kunne minde om den du beskriver.
Avatar billede karikonge Nybegynder
04. december 2001 - 23:04 #4
annamil - var det den rigtige retning?? Jeg søger samme type diagram...