Avatar billede ekper Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

c-mos

jeg har desværre kommet til at slette på c-mos´sen.
er der der noget man kan gøre så?(en sætning der skal skrives? evt(bare 2 trin!)).Vil gerne undgå montørbesøg og så tage en chance ved selv at prøve!!

venlig hilsen

ekper
Avatar billede ekper Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:29 #1
jeg glemte at sige det er en home edition jeg så vil opsætte -beklager!!!
V  H

ekper
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:36 #2
Hmmm. Det lyder absolut som en forkert kategori. Prøv en eller anden hardware kategori.
Avatar billede ekper Nybegynder
11. oktober 2003 - 12:13 #3
jeg flytter spørgsmålet!!!!!