Avatar billede mads951 Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med harddisken

Jeg har det problem, at min harddisk giver et klik en gang i mellem. Når den klikker, fryser den i det lille sekund. Nogen der kan forklare hvad det er, og måske forklare hvad man kan gøre ved det ???
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:06 #1
Kunne tyde på den køre på sidste vers :-)
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:07 #2
Var jeg dig tog jeg en backup af de ting du ikke vil miste inden den går helt ned
Avatar billede webhest Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:07 #3
Min har det samme problem men jeg ville tro at der er noget der er galt inde i selve harddisken!
Der kan ikke rigtigt ske noget ved det, og hvis det skal laves, så ville jeg foreslå dig at købe en ny harddisk hvis det her problem er ALT for irreterende!
Jeg bliver nød til at leve med det =)
Men jeg tror ikke du kan gøre noget ved det, desværre!
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:10 #4
at en HD klikker er da et sikkert tegn på den er ved at stå af!!

Og at åbne en HD selv og begynde at rode med den vil jeg frråde kraftigt
Avatar billede mads951 Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:11 #5
ahh bittert.. den er næsten ny... men vil sende smide ind i hovedet på dem som jeg har købt den af. :D .. regner med og få en ny. Men tak for svar.
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:13 #6
hvorfor fik webhest de point!!!?

Sagde jeg ikke i første indlæg at den var ved at være færdig??
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:13 #7
Regner da med webhest er fair og oprette et spørgsmål med point????
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:22 #8
hmm sker åbenbart ikke! Så må man jo anmelde skidtet!!

Du er velkommen en anden gang Mads :-)
Avatar billede mads951 Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:32 #9
du kunne bare have givet et svar.. måske lidt min fejl, at lukke spørsmålet så hurtigt.. sry :)
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:32 #10
Ikke din fejl :-)

Problemet er at webhest ikke er fair og giver point videre. Han for point for det svar jeg allerede havde givet.