Avatar billede qv20 Nybegynder
08. oktober 2003 - 23:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dmt format.

Hej Hvordan kommer jeg til at se en video i dmt. format jeg har liggende. Media player vil kun afspille lyden.
Det er noget med et codec, men det ved jeg ikke hvad er?
har hentet Gspot information app. men det kan jeg ikke finde ud af, at bruge.

på for hånd tak

carsten
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2003 - 00:22 #1
Prøv evt. med real player
Avatar billede henninga Novice
09. oktober 2003 - 00:56 #2
Her er en side der fortæller noget om filer:
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=dmt

Gspot starter du og oppe til venstre vælger du at åbne din fil.
Når du har gjort det fortæller den alt den ved om filtypen - det kan næsten ikke være lettere.
Et Codec er den stump program du skal bruge for at afspille filen.
Den vises i GSpot og så kan du søge efter den på nettet.
HenningA
Avatar billede qv20 Nybegynder
09. oktober 2003 - 15:41 #3
Ja det er meget godt. Gspot viser at jeg mangler en 4cc xvid. det ved jeg ikke hvad er?  Jeg har nyeste media player og divx player. Hvad gør jeg nu? Jeg har søgt efter xvid, men kan ikke rigtig overskue det
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:32 #4
prøv at check dette link http://www.medientec.de/codex/codec.htm

husk at downloade Xvid-codex
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:35 #5
det er denne Nimo Codec Pack v5.0
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:39 #6
glemte et svar
Avatar billede qv20 Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:27 #7
Tak For hjælpen. Nu virker det sku
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:04 #8
Takker for point :-)