Avatar billede avvertimento Nybegynder
06. oktober 2003 - 23:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ingen TV-Out!

Hej,

Jeg har prøvet med flere forskellige drivere, men det hjælper ikke... selve menuen hvor man vælger tv-out er der bare ikke... nogle idéer?

- Simon
Avatar billede c-holst Novice
06. oktober 2003 - 23:33 #1
du skriver godt nok ikke hvilket kort du har, men er det et geforce et eller andet, så prøv dette
ok her kommer så den pædagigisk korekte guide, som burde sikre dig succes.
Du har installeret forbundet og genstartet.

vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på tv>Select outputdevice>vælg pal b denmark>vælg composite vidio out>
som regel vælges der klon/clone

sig ok til tingene og vælg nu i vingemenuen
overlay controls>full screen device>i rullemenuen secondary display.
sig ok til det hele

en sidste ting
vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på change resolution. det er kun her du må justere på tv opløsningen. ude i de almindelige indstillinger skal tv stå som 640*480!

http://www.runehansen.dk/E/tvoutsorthvid.html

http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=4&partid=14&menuid=2&PHPSESSID=3df3bc3a8e2e98d85dbc77915ae94961

http://avconnection.dk/?GroupID=24&ClassID=54
Avatar billede avvertimento Nybegynder
06. oktober 2003 - 23:37 #2
Ja, det er et GeForce 2!

Jeg har før brugt TV-out, men det var i XP... og der virkede det fint!
Avatar billede c-holst Novice
06. oktober 2003 - 23:41 #3
men ikke nu. har du fulgt min guide der.

måske kunne man forestille sig at det ikke virker under 2003, men det aner jeg intet om
Avatar billede avvertimento Nybegynder
06. oktober 2003 - 23:43 #4
Din guide virker ikke i 2003 :(  ...men ellers tak!
Avatar billede c-holst Novice
06. oktober 2003 - 23:46 #5
:(
Avatar billede chalde Seniormester
06. oktober 2003 - 23:53 #6
prøv tvtool: www.tvtool.com
godt nok ikke gratis, men pengene værd hvis du bruger tv-out meget.
Avatar billede avvertimento Nybegynder
07. oktober 2003 - 00:07 #7
heller ikke det hjælp... den siger bare at den ikke kan finde noget fjersyn!
Avatar billede avvertimento Nybegynder
07. oktober 2003 - 00:09 #8
hmmm... det ser ud til at der er mange der har det samme problem... har lige søgt lidt på google, men der er ikke nogle der har et svar!
Avatar billede c-holst Novice
07. oktober 2003 - 00:16 #9
ok, så vend tilbage til XP, så er problemet jo løst, men måske nogle nye skabt????
det ser heller ikke ud til, at nvidia er begyndt at lave driver specifikt til 2003
Avatar billede madsnn Juniormester
21. oktober 2003 - 09:05 #10
Hvad er det for en version af 2003 ??

Jeg har løst det ved at afinstallere den gamle driver, genstarte og konstatere at grafikkortet ikke er sat op, slukke min pc, koble TV'et på, Tænde mit tv, starte pc'en igen, downloade nye drivere, lukke mit AntiVirus og installere drivere.

Men det er mit grafikkort, jeg ved ikke meget om dit ud over at det er et GeForce 2 !!

Håber at det kan hjælpe.

Mads
Avatar billede avvertimento Nybegynder
19. november 2003 - 22:36 #11
Tror ikke rigtig der sker noget her!