Avatar billede egedaler Juniormester
06. oktober 2003 - 19:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Gem som

Når jeg åbner et tomt dokument i word - en skabelon og vil gemme går programmet i stå og den øverste programlinie blineker på skift med ikonet for neden. Jeg lukker så og efter et minuts blinken så stopper den og siger Gem som. Jeg var ude for det samme på en anden måde i dag, da jeg vil indsætte tabel, så gik det i stå og den samme blinken for oven og for neden starter til jeg lukker og der går et stykke tid, og så var tabellen på
10. oktober 2003 - 17:08 #1
Prøv at kør - Help/Detect and Repair - i word.
Avatar billede egedaler Juniormester
11. oktober 2003 - 19:42 #2
Jeg har prøvet rådet, men repair skal bruge min 2000-skive som jeg først kan få fat i om en uges tid.
Avatar billede egedaler Juniormester
27. oktober 2003 - 06:30 #3
Det virker med repair efter at jeg havde kørt office 2000 ind igen.