Avatar billede ottesenkim Nybegynder
31. december 2000 - 20:09 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Napstar

Hej med jer
Er det rigtigt at Napstar lukker her til nytår???
Og er det rigtigt at det vil komme til at koste penge at bruge det ?????
Det er en del point at tjene for den der har det rigtige svar ...Såååååå
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 20:11 #1
kig eventuel på www.napster.com der står alt

godt nytår

/thekrew
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. december 2000 - 20:15 #2
Såvidt jeg er med, lukker servicen ikke. Og såfremt dog, kun midlertidigt. Systemet vil som du har hørt blive en betalingsservice. Og ih hvor det sutter numse.

http://newsletter.napster.com/archive/dec2000.php
http://www.napster.com/pressroom/qanda.html

(Står altsammen i \"chat\" hvis du fyrer op for Napster).
Avatar billede ottesenkim Nybegynder
31. december 2000 - 20:18 #3
Hvad fanden er det for et svar til 300 stærke
jeg vil have konkret oplysninger her og nu lille ven er du ved at være fuld siden du tror at du kan få så billige point
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. december 2000 - 20:24 #4
I politiken Computer i torsdags stod at de kom med en ny udgave af Napster. Med bla. bedre søgemuligheder. Så nej, de lukker næppe foreløbig...

/Nikolaj
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. december 2000 - 20:28 #5
Ho hum.. v2.0 BETA 8 er jo næsten lige blevet færdig.. men gad godtnok vide hvordan de har tænkt sig at klare abonneringsdelen..
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 20:36 #6
Hallo er der nogen der set på hans info

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=ottesenkim&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0

Oprettelsesdato 2000-12-31 20:04:11

Avatar billede ottesenkim Nybegynder
31. december 2000 - 20:38 #7
Jeg er sgu seriøs nok...mangler virkeligt et svar
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 20:38 #8
jeg ved nu ikke rigtigt...tør heller ikke sige det..men snyd maybe...jeg vil ikke hænges ok..

Therefore The Krew is not liable of any actions occurred and withholds no responsibility.
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 20:40 #9
du kunne ha godt sagt 60 point for denne svar...godt nytår
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. december 2000 - 20:42 #10
xtom/

Jeg ved godt det er en Beta der er ude lige nu, men 2.0 er trods alt på vej anyway...

/thekrew

Man kan ikke hænge en ny bruger op på at han giver sine 300 point ud i første spørgsmål. Men jeg giver dig ret i at det ikke ser pænt ud, men nogle gange er vi ganske hurtige til at fælde dom over nye brugere. Omvendt skal der ikke vise sig det mindste af snyd her - så falder hammeren - Indtil da... Skal vi vist alle være i god tro...

/Nikolaj
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 20:43 #11
The Pope has spoken now everyone scram home 2 ur girls..hehe..godt nytår
Avatar billede ottesenkim Nybegynder
31. december 2000 - 20:44 #12
det kan godt være at jeg er ny her, men jeg har stadig brug for et svar og kun ET svar og derfor giver jeg alle pointene væk på en gang til den der kan komme med et rigtigt svar
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 20:45 #13
>>>ottesenkim

Du må meget undskylde for mit umenneskelige velkomst..godt nytår :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. december 2000 - 20:48 #14
:-)
Avatar billede webson Nybegynder
31. december 2000 - 21:09 #15
1: NEJ napster lukker IKKE til nytår.
2: ja med tiden vil det komme til at koste penge.
Avatar billede nordvest Nybegynder
31. december 2000 - 21:18 #16
Hejsa

Napster lukker ikke , men vil efter nytår koste ca. 5$ i abonnement

Hilsen Nordvest
Avatar billede nordvest Nybegynder
31. december 2000 - 21:18 #17
Hejsa (glemte lige at sætte til svar)

Napster lukker ikke , men vil efter nytår koste ca. 5$ i abonnement

Hilsen Nordvest
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2001 - 08:12 #18
FAKE FAKE FAKE

også lidt sjov måde at stave til napster på
Avatar billede dar Nybegynder
01. januar 2001 - 12:26 #19
ce>>Bare lidt ikk?
Avatar billede neess Nybegynder
01. januar 2001 - 15:12 #20
Napster lukker ikke.Da de har udviklet en ny version.Den vil gå over på betalings server senere.Men er ikke fastsat en data.Du læse om købet af napster her. http://www.mp3news.dk/default.asp?arkiv=vis&id=36
Man har ikke fastsat pris endnu.Men man snakker om 150 om måneden for fri download.
Avatar billede prodic Mester
01. januar 2001 - 16:56 #21
Så vidt jeg har hørt bliver prisen 5$ for en licens. Gang det lige med antallet af brugere, så er det sku en ret fed forretning, de lavede dengang i de købte Napster.
Avatar billede dar Nybegynder
01. januar 2001 - 21:31 #22
Det her stinker for vildt!!!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 21:49 #23
Hej Ottesenkim!

Ja, det er rigtigt at Napster lukker. Eller det vil sige både og. Servicen vil nemlig \"bare\" blive til betalingsservice. Men datoen for dette er ikke fastsat.

Med venlig hilsen
Rasmus Lind
Avatar billede dar Nybegynder
02. januar 2001 - 22:21 #24
mosegris.dk>> Det godt du skriver det! Ellers ville han ALDRIG kunne finde ud af det...NAR!!!
Avatar billede warpsnet Nybegynder
02. januar 2001 - 22:26 #25
Æh, her er facts:
Det er *helt sikker* at Napster ikke lukker, dog er der tale om at den skulle komme over på betaling, men jeg tvivler på at dette bliver fakta forløbig omend nogenside. De har lige sat ny rekkord, hvor de kunne have tjent endnu mere, men de valgte at vente til de har fundet ud af hvad de vil. Ellers hent da Newtelle der er et glimrende alternativ..
Avatar billede prodic Mester
03. januar 2001 - 13:50 #26
http://www.computerworld.dk/vis_artikel.asp?ArticleID=9172 - lidt kort læsning om Napster og vejen til lovligheden.