Avatar billede maxburner Nybegynder
31. december 2000 - 19:29 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Godt Expert-År..

- Jeg vil gerne ønske alle et Godt Expert-År, med masser af nyt viden til at bringe videre

Maxburner
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. december 2000 - 19:31 #1
Tak i lige måde ;)
Avatar billede kurtj Nybegynder
31. december 2000 - 19:34 #2
Tak i lige måde. :-)
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 19:36 #3
Thax man i ligemåde *<:o)
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 19:37 #4
ups stavefejl ....hehehe
Avatar billede jalle Nybegynder
31. december 2000 - 19:42 #5
Tak og i lige måde :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. december 2000 - 19:42 #6
Hold da kæft man .. sidder i stadig her ? ;o)

tdaugaard is signing off until tomorrow :-) (Believe It Or Not ;-))

Må i alle sammen have et RIGTIG godt nytår, og lad nu vær\' med at få revet fingre/hænder/arme såvel som ben af - det ser sku så sjusket ud ;-)
Avatar billede lasse1024 Nybegynder
31. december 2000 - 19:50 #7
Tak i lige måde!! Også et godt nytår til alle jer andre

vh. lasse1024
Avatar billede kurtj Nybegynder
31. december 2000 - 19:51 #8
Det er sq oxo lidt besværligt at skrive her uden arme/fingre. ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. december 2000 - 20:07 #9
jeg er her sgu oxo... Anyway har jeg da i det mindste været i bad nu....

Ka´ i alle sammen ha´ en fed aften.. Vi ses igen når jeg vågner om 3-4 dage....

/Nikolaj
Avatar billede kurtj Nybegynder
01. januar 2001 - 01:52 #10
Velkommen i 2001. *<:-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. januar 2001 - 04:04 #11
Tak og i lige måde .. :-)
Ingen fingre revet af her, ej ben , selvom vi fik skudt nogle rimelig hårde signal kanonslag af .. ;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2001 - 04:21 #12
\"tdaugaard is signing off until tomorrow\" Der gik indda FIRE timer får han kom på (inde i den næste dag/år).

Der er nok no
gle der har hygget hva\'? Otte timer ca. hvad kunne du bruge så lang tid på. *Han er ved at falde af på den, sørgeligt at se en gammel prof syne hen* *GG*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. januar 2001 - 04:23 #13
tommyf:> huh ? jeg snakkede jo ikke noget om hvornår \"næste dag\" jeg kom igen, vel ?
Ej, det var fordi det var meningen at jeg skulle have sovet på en sofa hos min søster hvis jeg nu drak for meget (så jeg ikke kunne køre hjem), men så var jeg så heldig at rende ind i en af mine ÆDRU venner (tro det eller ej *G*) og hans kæreste som gerne ville køre bilen hjem .. ahhh ..sovet i sin egen seng .. skøøøøøøøønt.
Avatar billede thekrew Nybegynder
01. januar 2001 - 04:28 #14
>>tdaugaard men stadigvæk komme tilbage stiv..og tænde pc\'en, starte windows og tilslutte til nettet og komme her til eksperten.dk i stedet for at sove i sin dejlige seng!!!! tænk at du gider det tdaugaard
Avatar billede thekrew Nybegynder
01. januar 2001 - 04:29 #15
Addiction...? maybe
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2001 - 04:32 #16
Tror han sover? Han er nok oppe at tjekke eksperten om 3 timer igen, hvis han ikke gør det i søvne.
*Overdrivelse fremmer forståelsen*
Avatar billede maxburner Nybegynder
01. januar 2001 - 04:32 #17
Jeg håber at i blev skudt godt ind i det nye år..

tænkt at I er på nettet igen... Sover I aldrig? *GGG*
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2001 - 04:34 #18
Sover? Det kender jeg godt, er det ikke hovedvejen i byen Antabus i Rusland?
Avatar billede thekrew Nybegynder
01. januar 2001 - 04:36 #19
jeg ved ikke engang hvad det er..siden jeg fandt Eksperten :-)
Avatar billede maxburner Nybegynder
01. januar 2001 - 04:55 #20
*GGGG* Kan udmærket godt følge dig i:)
Avatar billede thekrew Nybegynder
01. januar 2001 - 05:04 #21
okay men anyway jeg tror nu at jeg går i seng...og lader computeren downloade færdig..

Sov godt alle sammen og velkommen i det nye år 2001 :o)
Avatar billede driis Nybegynder
01. januar 2001 - 16:48 #22
Jeg vil da også lige ønske godt nytår til alle!

Jeg har lige haft hele den pukkelryggede til kaffe & kage fordi det er min fødselsdag i dag, og nu har jeg om muligt _endnu_ flere tømmermænd... Det er sgu\' et problem hvert år.
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. januar 2001 - 19:25 #23
..så er hverdagen kommet ...