Avatar billede duller Nybegynder
31. december 2000 - 13:01 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

quake3 på win2k

Kan det være rigtigt at man ikke kan får en GLsetup der understøtter win 2k?
Avatar billede fico Nybegynder
31. december 2000 - 13:04 #1
Det er fuldstændig rigtigt !
Avatar billede duller Nybegynder
31. december 2000 - 13:05 #2
hvad skal så gøre hvis man vil spille quake?????
det er vigtigt
Avatar billede zycho Nybegynder
31. december 2000 - 13:13 #3
win2k + spil = :-(
Avatar billede lauer Nybegynder
31. december 2000 - 13:14 #4
Installere win98se også.
Avatar billede johnbp Nybegynder
31. december 2000 - 13:14 #5
Hvilket grafik kort bruger du ? du kan sagtens køre Q3 på win2k det kører perfekt med geforce2mx eller tnt
Avatar billede nomiz Nybegynder
31. december 2000 - 13:35 #6
Ja, Windows 2000 kører ikke spil! - GLsetup understøtter rent faktisk Win2K, men selve windows2k vil altså bare ikke med spil! - Heller ikke D3D!

/vh
Simon
Avatar billede duller Nybegynder
31. december 2000 - 14:13 #7
jeg har et voodoo banshee 16mb.
Avatar billede johnbp Nybegynder
31. december 2000 - 14:18 #8
Ok men jeg har ikke nogen erfaring med det kort men min maskine med win2k er blevet et spille monster efter jeg har instaleret service pack 1 og Direkt X8 men jeg ved du skal selv instaler dine grafik kort drivere
Avatar billede nordvest Nybegynder
31. december 2000 - 14:46 #9
Hejsa

ja det er rigtigt.

men det er bedøvende lige meget om GLsetup ikke dur til win2k da win2k i sig selv har fuld opengl understøttelse.

derudover vil jeg sige følgende til dem som siger at win2k ikke er godt til spil:

PRØV IGEN !!!

spil kører suverænt under win2k hvis man sætter dem ordentligt op, også med drivere osv., og det gælder både for opgengl og direct3d, personligt har jeg endnu ik oplevet et spil der ikke vil køre under win2k.

Hilsen Nordvest
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. december 2000 - 14:56 #10
win2k + spil = :) win2k er helt klart det eneste rigtige OS: stabilt, fedt at spille i og glemte jeg at sige stabilt :))))

prøv denne banshee win2k beta driver fra 6/12/2000
http://www.voodoofiles.com/details.asp?Name=1854

Avatar billede simonvalter Praktikant
31. december 2000 - 14:59 #11
er der foresten nogen der har prøvet det nye team arena ? er det godt ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 2000 - 15:22 #12
hvad har I gang i man! win2k kører sgu da spil helt fint! har ikke haft problemer med direct 3d eller openGL

well der er nogle få spil der er kodet så ringe at de ik kan køre, men 90% af det jeg spiller virker da! og grafikken er helt fin, OpenGL og Direct3D virker da!

Prøv at finde nogle nye drivere til jeres VGA kort!
Avatar billede deadlock Nybegynder
31. december 2000 - 17:11 #13
Hey there

Personligt syntes jeg man skulle holde sig fra Beta drivere, da der er en grund til at driveren stadig kun er beta, og hvis man bruger ustabile drivers på sit stabile WIN2K, så forsvinder pointen jo lige.

Godt Nytår

Over and Out

Deadlock
Avatar billede duller Nybegynder
31. december 2000 - 17:35 #14
hvor i windows sætter jeg så det opengl op??
Avatar billede nordvest Nybegynder
31. december 2000 - 17:42 #15
Hejsa

duller du skal ikke sætte opengl op specielt i windows 2000, du skal bare sørge for at have directx samt nyeste drivere til dit grafikkort installeret

Hilsen Nordvest
Avatar billede thekrew Nybegynder
31. december 2000 - 18:16 #16
Jeg har et Voddo 3 3ooo kort og det er rigtigt at OpenGl ikke støtter Win2K men de er i gang med at lave noget til den..anyway..det jeg gjorde var ligesom de andre har sagt er at besøge din grafik korts producenternes hjemmeside og opdater dine driver...Q3 Arena Er Total Fedt på Win2K ...ahh stabiliteten :o)
Godt Nytår
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. december 2000 - 18:42 #17
deadlock>> betadrivere er nødvendigvis ikke ustabile drivere!! .. og jeg har da aldrig oplevet et problem med en beta driver .. det kan ikke skade at prøve den.. man kan jo altid gå tilbage til den gamle.. og godt nytår !!! :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. december 2000 - 21:39 #18
nomiz> Du må ha været meget uheldig med de spil du har forsøgt dig med - for Windows 2000 køre alså meget godt med spil - Mit Half-life loader faktisk banerne meget hurtigere nu!