Avatar billede min Nybegynder
31. december 2000 - 11:55 Der er 7 kommentarer

internet.

Jeg har oprettet en internetforbindelse hos Teledanmark (NETTID30) men når jeg prøver at logge ind som nettidbruger skriver de at jeg ikke er registreret. Kan man ikke lave nettids forbindelser hos teledanmark på internettet?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
31. december 2000 - 12:27 #1
Nettid30 er oxo et teledk produkt ik`?

- hvis du er ny bruger så kan det være at de er langsome til at opdatere dit psw. og brugernavn!

har du været inde på www.teledanmark.dk og se efter hvad de skriver omk. nettid30?

ps:
gratis teledk nummer:
80 80 80 80 - spørg efter indernet afd.

- eller fortæl noget mere om dit spørgsmål!
Avatar billede kirsten Nybegynder
31. december 2000 - 12:32 #2
er det ikke noget med før du \"rigtigt\" kan koble dig på skal du registrere dig via et eller andet opkalds program på cd\'en?!?!?!?

Christian
Avatar billede soti Nybegynder
31. december 2000 - 12:50 #3
Det er bare fordi at teledanmark er sløve i røven vendt et par dage eller ring til deres kundeservice.
Ps:godt nytår
Avatar billede flyhigh Nybegynder
31. december 2000 - 12:59 #4
oeh > soti du siger jo det samme som jeg har sagt næsten bare at du vælger at det er et svar!

re: godt nytår
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 2000 - 15:05 #5
tja, læs vejledningen til det hele, hvis du stadig har problemet, så kontakt teleDK, det er trods alt dem der har lavet systemet ikke os på eksperten!
Avatar billede dana Nybegynder
22. februar 2001 - 20:54 #6
Man behøver ikke en CD-rom for at få Nettid - man kan gøre det online! (ved at det er et gammelt spørgsmål)
Avatar billede dann Nybegynder
18. juni 2001 - 21:10 #7
Du kan eventuelt ringe til TDC Internet Opasia Hotline på 80808035.

Men jeg har et par forslag til problemet:

1) Kan du komme igennem til 8731111 som opkaldsnummer istedet for 16110

Hvis dette er tilfældet, så har du enten hemmeligt nummer, eller du har ikke registeret (eller registeret et forkert) a-nummer til din NetTid.

2) Har du husket og onlineregistrere dig inden for de 9 dage, der går inden de lukker abo.?

3) Bruger du det kodeord, som du valgte under onlinereg.`?