Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
30. september 2003 - 19:28 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

tvout på radeon 9600 pro funger ikke

Hej har liget fået dette kort http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017910

Jeg kan ikke få tvout til at virke da der ikke er noget billede på skærmen. Inde i egeneskaber på skærm -> indstillinger -> avanceret er der ikke noget hvor jeg kan vælge det ligesom mit gamle gf4 mx440.

Jeg har denne driver installeret CATALYST 3.7(7.93)
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
30. september 2003 - 19:29 #1
kører med xp pro
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 19:36 #2
På min radeon skal jeg sætte tv til primær skærm, har du sådan noget?
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
30. september 2003 - 19:41 #3
nej.
Under avanceret er der følgene faneblade. Generelt, kort, Skærm, fejlfinding, Farvestyring.
Mangler der nogen der eller sådan noget.
Avatar billede shitping Nybegynder
30. september 2003 - 19:41 #4
Helt rigtigt TV skal være primary, ellers vises filsekvenser ikke på dit TV.
Har du installeret hydravision ? Det skal du også bruge.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
30. september 2003 - 19:44 #5
nej hvor kan jeg hente det.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
30. september 2003 - 19:48 #6
har fundet det.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
30. september 2003 - 19:59 #7
hvad pokker skal jeg så gøre med hydravision
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 20:10 #8
Jeg mener ikke jeg har hydravision på min og det virker med primær skærm.
Avatar billede shitping Nybegynder
30. september 2003 - 20:14 #9
Ok, glem hydravision, det er til når du skal spille 3d-spil svjh.
Avatar billede shitping Nybegynder
30. september 2003 - 20:15 #10
Men det kan da godt være du alligevel vil have det installeret.

http://www.ati.com/companyinfo/glossary/hydravision/
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
30. september 2003 - 21:50 #11
Ok jeg har fået det til at virke. Men overlay funktionen kan jeg ikke få til at virke. I overlay fanebladet kan jeg kun sætte et kryds i theatermode og der ændre det ikke noget. Nogen der ved hvad der er galt der.

Jeg skal lige sige at jeg slettede min drivere og installerede dem på cden så de er ikke helt opdaterede.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2003 - 20:01 #12
Har du husket at sætte tv til primary igen?
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:35 #13
ja
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 12:53 #14
Øh jeg er ikke helt med mere, du skriver at du har fået det til at virke?