Avatar billede bindestreg Nybegynder
29. september 2003 - 09:28 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Side om anime/manga

Tja.. Der er ikke meget at sige.. Vil gerne have noget feedback..

http://nuff.dk/anime

Er dog langt fra funktionel!
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. september 2003 - 10:30 #1
1# Centrér billedet på skærmen. Ser ikke pænt ud at det hænger ude i siden...
2# Når du/i beskærer de små figurer, så bør det gøres ordentligt. PAS PÅ med at "låne et billede fra et andet site. Kan ende med at blive meget dyrt.

Selve sitet er ganske pænt, men det harmonerer ikke med emnet animé. Det er den for "stilet" til... Lav den som lidt 'klatgrafik', men ikke for voldsomt...

/mandator/
Avatar billede hmm10 Nybegynder
29. september 2003 - 15:32 #2
Ligner ikke anime grafik. Brug bløde former og klatter med skygge..
Avatar billede amiedk Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:39 #3
Jeg kan faktisk rigtigt godt lide dit design, men jeg vil gerne se det med noget tekst, så man kan se mere helhed i det.

Kontrasten mellem lys og mørk grå er rigtig flot.. meget rolig for øjenen. De små dukker i toppen er dog meget små, når de er så detaljeret. Det bliver måske anderledes for øjnene når siden får mere tekst, så det kan jeg ikke lige bedømme.

Håber du kan bruge det til noget. Vil gerne give mere kritik når du har sat noget tekst på.

Venlig hilsen
Malene